Reblogging

*clear throat* omg sejak post "Istanbul Aku Datang" tu aku start mendiamkan diri dari dunia blogging ni. Rasa menyesal sangat tak karang cerita masa dekat Istanbul tu :'( kang korang cakap aku menipu pulak, tapi bila nak update pasal tu, poofff jadilah koko crunch (okay aku gurau) aku terus jadi blank. Moreover, lepas aku balik dari Istanbul tu lah keputusan temuduga UiTM untuk course Seni Lukis dan Seni Reka keluar, Alhamdulillah, aku lulus temuduga dan ditawarkan ke UiTM Seri Iskandar (teman dah jadi org peghak la yobb) Hah, time tu lah busy nak buat medical check up, photostat itu ini, haa tu yg takda masa nak update blog pasal vacation gua dekat Istanbul nuhh :(((

So, insyaAllah, lepas post ni, i will regularly update blog aku yang boleh dikatakan kurang viewers ni x'))) If aku tak update pun takda org marah rasanya hahaha >.< Aku rasa aku nak reblogging balik tp tu pun depend on masa terluang yg aku ada. Even aku tgh cuti sem skrg ni pun, aku tetap jarang update disebabkan faktor KEMALASAN and run out of idea nak update pasal apa. I will try my best untuk reblogging because i love to share my thought, my feeling, my experience and etc, in this blog since aku pun dah terlibat dgn dunia blogging ni dah nak dekat lima tahun. Rasa sayang pulak nak deactive.

Okay, I think thats all for todays. InsyaAllah jika umur panjang kita bertemu di entry yang akan datang. Assalamualaikum and take care readers. xoxo

No comments: