Istanbul Aku Datang

salam sejahtera wahai rakyat jelata ku sekalian *clear throat* beta rasa tidak zzabar untuk menjejakkan kaki beta ke tanah Turkey. Ahhh hambarnya daku. okay straight to the point jelah senang cerita takpayah berbelit- belit macam ular sawa membelit mangsanya amboi. So harini aku nak menyampaikan lah berita bahawa aku akan pergi ke Istanbul this 20th May until 29th May, bercuti sebelum sambung belajar katako. ambik semangat lah katanya.
sumber incik google
Haa tudia buat cek tak zzabar bila tengok gambar dekat google lawa lawa belake. alhamdulillah rezeki murah. ikut group poto travel, so kalau ikut travel ni masa memang kena punctual lah kan. Kalau idok haa tinggal lah kau kat hotel. tak macam pergi amsterdam dgn paris tahun lepas, boleh pergi pukul berapa ikut suka hati je sbb tak ada org nak bising/menunggu dah kata pergi sendiri hahaha. mintak2 lah group yg aku ikut ni sporting2 belake, macam pergi hong kong haritu. ada sporting ada yg tenung org cam nak makan haih zzabar jelah. Okay lah rasanya terhenti disini sahajalah coretan ku buat tatapan readers sekalian. Kalau rajin nak mengarang pengalaman aku pergi ke istanbul, nanti aku update lah ye. maklumlah aku ni bukan kaki sastera, nak mengarang ayat kemain berbulan2 baru keluar idea kahkahkah. Jumpa lagi di next entry ye kengkawan mwa mwa xoxo
Lots and lots of love,
Nina

No comments: