Tomorrow is the day

Photobucket
Hello evelibadi! How you guys doing? Good? Hahaha, curi tagline fifyazmi pulak. Malam ni wa mau update pasal esok. Esok wa ada paper Science. So nak dijadikan cerita, member-2 wa pun takde yang ambik subjek pure science. Then, esok merupakan hari perpisahan buat kitorang sebab yelah, aku, Natasha, Ervy, Fazira dengan Azreen rabu ni last paper kitorang yakni Perdagangan. Yang lain, Nabila, Mai dgn Lina landskap tapi taktau bila paper diorang. Rasanya diorang habis dulu kot baru kitorang. Then yg lambat habis, si minachi Nadia ni haa. Hahaha, dia ambik EA memang cerita dia habis lambat lah en. Tapi dia ada gap panjang so boleh lek lek gi. Hahaha.

Seriously I'll miss them all :( I love to hug Nadia, I love to chillin with Nabila, Ervy, Natasha, Mai and Lina. I love to share my feels with Nadia, Natasha and Nabila. Diorang paling banyak simpan rahsia aku, paling banyak ada dgn aku bila aku perlukan diorang. Tapi yang paling kerap keluar sesama dengan Nadia & Nabila laa. Seriously banyak gila kenangan manis dgn diorang. Even tak sampai 2 tahun aku sekolah dekat situ, aku cam dah kenal and rapat gegila dgn diorang cam 5 tahun aku sekolah situ. And seriously aku dapat banyak experience yang best-best dekat sini. Semuanya sebab diorang. Thanks korang :')

And tak lupa jugak dekat junior-junior aku yang aku palinggg rapat haih rasa sedih pulak rasa nak tinggalkan diorang. Especially, my kembar sama nama, Qistina, Farzana, baby Miya, Liyana Adli, dan lain-lain. Budak form 3 dengan form 2 pun ada. Ohh ya! Tak lupa jugak dekat Walid, Zaki (yang suka sangat cari pasal dgn aku -.-) Badrul Rezza, Razaliegh, Adi, Hazim, diorang ni kira macam kawan lelaki yg aku rapat laa. Tp, yg paling aku rapat mestilah Walid! Hahaha, rindu doh nak bertumbuk dgn kau nanti :( Dan lain-lain. Kalau aku senaraikan rasanya sampai esok tak habis. Dahtu sakit lah jari aku, cane aku nak whatsapp dgn Mr. Candy aku? Eceh hahaha xD Mr. Candy skang takleh blah kau qis cam nak bagi penampar dekat diri sendiri pun ada gak. Lol.

So, dikesempatan ini saya ingin sertakan gambar mereka semua buat tatapan reader(s) sekalian dan juga buat tatapan mereka supaya mereka tahu betapa priceless nya mereka buat aku. Eceh ayat aku takleh nak skema lagi ke hahaha. Enjoy!
 



Gambar-gambar ni semua aku ambik dalam laptop je so kebanyakan nya gambar last year dgn awal bulan tahun ni. Hahaha :)
lots of love,
Niena