Hari demi hari...

Photobucket
Haiiiiii reader(s) bertemu  lagi kita di entri yang baru. Hari demi hari.. Itulah tajuk entri aku pada harini. Terasa macam formal sangat lah pulak cakap kena ikut skrip. Hahaha k apalah yang aku merepek kan ni -.- So, Pagi dan tengah hari tadi aku baru je habis jawab exam Science. Mak kauu senang sangat soalan dia sampai ramai yang keluar awal. Tapi yang ambik paper physics harini memang struggle ah diorang. Mesti diorang tadi tension orang dalam dewan ramai yang keluar. Hahahaha. Nasib ah.

Hari demi hari aku makin melangkah ke alam dewasa, hari demi hari aku akan melangkah keluar dari alam persekolahan, hari demi hari itu, hari demi hari ini.... Haih, sesungguhnya aku tak bersedia untuk menjadi orang dewasa. Makin dewasa, makin banyak masalah yang kita kena hadapi. Walaupun masalah itu sebenarnya mampu mematangkan kita, tetapi kekadang tu masalah tu berat sangat sampai kita pun give up, rite? Memanglah waktu muda itu masih panjang, tapi kalau kita salah langkah, masa depan kita pun hancur sekali..... So, we have to be more patient and build more confident to face every problem....
Kepada yang otak fikir nak mati je sebab terbeban dengan masalah, fikir banyak-banyak kali. Jangan mudah tunduk dgn hasutan syaitan. :)
Thats all for today. Thank you for read this entry. And do visit my blog whenever you want hahaha :p Byee have a nice day ppl :)

lots and lots of love,
Niena