Random Post :DD

Photobucket
Helloooooooooo  everybody. Macam biasa, saya meminta maaf di atas ke-jarang-an saya mengupdate blog ni. Kerana saya tidak mencukupikan masanya pun adui. HAHAHA, k apa yg aku merepek nii -,-
As you all know, skrg musim persekolahan.  Dan tiada honeymoon lagi buat saya pada tahun ni. Sangat cepat masa berlalu. SPM SPM. Omaigod, sangat takut tahu? Nak pulak hari Jumaat lepas ada program penetapan target bersama parents. Mmg aku kena target semua A lah cerita diaaa. T___T 9A aku target. Gila tak gila aku ni? Taktahulah sama ada tercapai ke idok aku punya target tu. Mintak mintak tercapai lah doknyeww. Kalau tak, haih, sia sia jelah aku target bebanyak. -..-
Omeyy dok omey dok? HAHAHA, aku laparkan penampar sebenarnya. Tolong bagi sikit. Wkwkwkwk :b Nilah muka Penolong Ketua Tingkatan kelas 5 Kemanusiaan. Siapa yg undi aku tu pun taktahulah. Tp yg aku pasti, mesti dari kalangan member-2 tersayang aku jugak. FYI, penat tahuu jd penolong niii -___- Nasib baik lah ketua boleh diharap. Kalau tak, makan kaki aku lah jawabnya. HAHAHA. Takpe, aku ambik pengalaman. Tak pernah pernah aku dapat jawatan ni. Tetiba pulak dapat. Mmg terkejut ah. Alhamdulillah :b
Rasanya tu jelah kot aku nak sharing sharing dgn blog kesayangan aku ni. Kalau ada masa lagi, aku update lah lagi. InshaAllah. Gtg, take care xx Iloveyouu :DD
p/s: Aku nak dan teringin sangat baju tribal ni. Someone please bg free dekat akuuuuu  xD