12/12/12

Photobucket
Hye there. :) Sudah agak lama aku tak update blog kan? Kesian blog aku ni *sigh* So petang ni aku nak ambik kesempatan untuk bersihkan habuk habuk dekat blog ni sambil blogwalking dekat blog blog korang. Ihik x) Btw, cuti sekolah dah lama start, and aku tak pergi mana mana pun. Just balik Kedah mengharap kan something special but, nothing special happen to me :/ Aku balik Kedah, jumpa sedara, jumpa kawan lama, tp hari hari lain aku terperap dalam rumah and haritu baru lah aku keluar kejap dgn cousin aku pergi JJ. Itupun sekejap lah. Aku rasa mcm boring sgt cuti tahun ni. Orang lain kerja, dapat lah jugak duit poket. Aku ni? Duduk dalam rumah, menternak lemak jelah. Hahahaha, no wonder bukak sekolah nanti org akan cakap "kau makin gemuk ahh" Dahh diam. Aku skrg fobiaaaa dgn perkataan tuh. 

Btw, cuti tahun lepas not bad laa sebab aku pergi Hong Kong. Kalau tak cuti ni aku pergi Korea, but tak jadi because of passport aku tak renew lagi. *sigh* Tapi takpe, janji mama aku dah beli tiket untuk pergi Paris and Amsterdam! just both of us! Yeah, I can't wait! Even lambat lagi, bulan 4 pulakk tuu tapi aku eksaited! Hihi. Mama cakap ambik semangat sikit pergi sana. Mana lah tahu lepas balik dari vacation dapat lah semangat. Hahaha, maybe. Mama and Abah cakap, study hard. Jangan lalai dan leka. Hanya pelajaran yg dapat guarantee hidup menjadi senang.  Tak lupa juga pesan Wancu aku, "buat yang terbaik untuk SPM, buktikan dekat mak tiri kau tu yg kau boleh berjaya." Mereka selalu bagi aku semangat. Aku sayang mereka :') 

Apepun, dah nak dekat bukak sekolah ni, aku still rasa tak READY nak merasai dunia FORM 5. Agak cuak, gentle. Tapi, ada rasa bersemangat sikit. Hahaha --' For SPM CANDIDATES 2013, kita skrg berada di tahun yg bukan untuk berbulan madu. Banggakan ibu bapa anda dgn keputusan yg anda peroleh :') Setakat ni je lah coretan qis buat petang ni. Kalau ada masa, qis update lagi k? Tc Xx :* Assalamualaikum
Aku dah belajar sikit sikit bahasa france, sbb mama nak aku berdikari. Nanti kalau nak tanya arah jalan, mama suruh aku yg tanya. So, kenalah practise bahasa france rite? Aku dah reti lah sikit sikit, tu pun zalee yg ajar xD Bonjour, je t'aime, hah, yg tu jelah aku tahu. Yang lain masih dalam proses pembelajaran :b