Saya dah tua :D

Photobucket
Haih, gila lama kan aku tak update blog. Dah jadi sarang tikus. Kesiannyaa dekat blog aku ni. Biasalah, kemaruk online twitter, mana ingat benda lain dah. Okay, sudah cukup merepek.

(Thanks kepada yang wish qis dekat FB. And taklupa jugak dekat sekolah and Twitter. Really appreciate it :') )
25/09/2012 genap lah aku berumur 16 tahun. Seriously rasa macam tak percaya. Cepat gila masa berlalu. Seriously tahun ni aku punya birthday sangat bermaknaaaa :') Tahun ni aku celebrate dengan kawan kawan baru aku. Sangat best, even ada lah jugak rasa rindu dekat member lama aku. Aku rindu time dekat asrama tahun lepas. Time diorang tengah berbisik-2 aku ingat kan diorang nak sorok apa-2 dari aku. Rupanya tepat pukul 12 diorang baling bedak dekat aku. Hahaha, seriously weh, rindu time tuu :'< Zahara, Busyra, dgn Farzana jea baling, Shahira dah tidur. Haha, aku harap aku dapat jumpa diorang and baling bedak dengan diorang lagi. Heh :') And for Halina, aku still simpan pencil case angry bird yang hang bagi tuh. Thanks darla. :') ILoveyou and Imissyou my trully BFF! 
Semalam, aku celebrate dekat Cosy Place, Seksyen 5 Wangsa Maju. Time nak pergi sana, member-2 aku terpaksa berhimpit dalam kereta. 6 orang pulak tuh. Haha, kesian diorang. Tapi diorang tak kesah. Hahaha. Bila dah sampai, pilih tempat and dapat menu, semua macam was was. Sebab makanan dekat situ mahal sikit. Semua takut-2 nak order. Haha, comel je tengok gelagat diorang. Then cake pulak haruslah cake favourite aku dari Secret Recipe. New York Cheesse Cake. Teehee ;D Rasanya kalau nak cerita semua, kena dua page baru cukup kot. Hahaha. Seriously best sangat! :') Thanks mama sebab bagi keizinan untuk sambut dengan kawan-2 nina. Heh :) Really appreciate it! Iloveyou maa, you are the best mom in the world :*
Mama cakap hadiah dari Europe rite? Okay nina tunggu mama. Hehe. Btw, thanks to Nadia, Nabila, Mai, Ervy, Lina, Tasha and Fazira sebab sudi join celebrate aku punya birthday. Korang AWESOME! Hihi. K baiiii :*