Happy Teacher's Day :')

Photobucket
Even hari guru dah lepas, tapi qis tetap jugak nak post pasal hari guru. HAHA, act, qis bukan datang pon event hari guru haritu. Hihi xD Tapi, apepon qis nak ucapkan Happy Teacher's Day for cikgu di SMK Wangsa Melawati dan tklupa juga kepada cikgu di SMK Dato' Lela Pahlawan. Iloveyou cikgu :*

So, qis nak share satu video yg dibuat oleh pelajar 6 Alpha SMK Wangsa Melawati :
Tahniah korang sebab berjaya membuat video yang terbaik :)

UCAPAN UNTUK GURU
Seperti biasa, qis ni bkan pelajar yg baik pon, baik tu baik tapi biasa lah kan. Nakal sikit je. HAHA. So, kepada cikgu yang telah mengajar qis tak kesah la sama ada dekat SMKDLP ataupon SMKWM, terima kasih sebab dah mengajar saya tentang ilmu dunia dan juga ilmu akhirat. Akhir kata daripada saya, saya sayangggggg cikguuuu :*

Asal aku rasa macam ayat aku kali ni macam skema hah? -,-

No comments: