Selamat Tinggal Sir Muhammad Ez :)

Photobucket
Gila lama aku tak update blog nih. Haih, kesian gila dekat blog aku niii. Maklumlah, followers pon takramai. So kalau aku update blog nie pon, tkbanyak yang baca :)

Hari Jumaat lepas genaplah 2 minggu berturut-2 kitorang, pelajar Smk Wangsa Melawati menghadapi exam MidTerm. Gila kau, bapak susah. T___T Taula ikot skema SPM pon tp jangan lah buat soalan susah. Soalan yg paling susah, math, perdagangan and pendidikan islam. Omg omg, mcm mana lah result aku nanti. Mintak-2 lah okay T^T
18/5/2012


Genap 3Bulan Sir Ez membuat praktikal di sekolah kami. Act, time first-2 dia masuk kelas kitorang, first impression aku dekat dia, Omygadddd, kenapa perlu ada cikgu praktikal. Tksuka tksuka. And you know what? Awal dia masuk aku dah tertido. Ramai cakap boringg, dan ada jugak cakap, Hell yeah! I want teacher Hanitta back! Tp, masuk je sebulan dia buat praktikal kt sini, kitorang dh mula suka sikit lah dekat dia. Tu pon sebab dia sporting. Sikit je tkbanyak. Lol :P

Mula-2 bila tau tarikh dia nak 'blah' tu, tkrasa sangat kesedihan dia. Aku lah. Tp, bila pikir-2 balek, sedih jugakk. Hahahaha, walaupon dia mengajar agak boring, tp saya senang faham. Seriously sir, :P Even aku tkbuat kerja dia, konon boikot lah kan. HAHAHA, tp ape yg dia ajar, adelah jugak terlekat dekat dalam otak ni :) Btw, i wanna say, thanks for teach us for almost 3months Sir Ez, thanks cz sabar melayan kerenah kitorang yg gila-gila ni. Hihi. Apeape pon, I will remember you always Sir :) Ni aku ada sertakan sikit-sikit gambar kitorang time celebrate perpisahan Sir Ez, kitorang time ni memang sporting habes lah. <3
Budak lelaki kelas 4Kemanusiaan
This! I will always remember :')
Sir Ez with Azlin and Aliaa


Shaheer, Amirul Afiq dgn budak kelas 4science2
Budak paling bising dalam kelas -,- HAHAHA.
Okay yang tu jee :D Mmg happening habes lah time tu. K nanti kalau qis ada masa qis update lagi blog nii. :'* Byeeeee
Smk Wangsa Melawati masuk tv lah. HAHA, k perakkk -,-

No comments: