Exhausted

Hello again readers. Harini dah 2 entri dah aku hapdate. Tapi still tak puas lagi ni. Lepastu godek-godek lah coding nak edit bagi ada "new look" sikit sempena tahun baru ni *masih tak terlambat lagi muahaha* Pergh penat dia memang boleh tahan gak ah weh. Bayangkan daripada pukul 4 petang tadi, sampai lah pukul 8 nak masuk pukul 9 malam dah pun baru siap. Dengan buat header lain, background lain macam-macam lah yang lain. Tu pun still tak puas hati gak. Waduh waduh ke'cape'an deh. Tu tak campur lagi dgn internet yang ala-ala manja dgn aku kejap connect kejap disconnect alahai comelnya permainan kau berokband.
Walau apa pun, kepuasan tu tetap ada lah sikit yelah buat sendiri kan mana lah tak puas, cuma kepuasan dia tu tak sampai tahap yang memuaskan haa sukati korang lah nak buat conclusion macam mana hahaha aku sendiri pun pening. Btw, lagi 2 bulan aku dengan incik Bloggie ni bersama. Dah almost 4 years, segala susah senang dekat sini lah aku luahkan. Daripada zaman batu sampai lah zaman teknologi canggih *eceh* kitorang masih setia bersama. Aku tahu masa Spm haritu aku abaikan incik Bloggie, so skrg ni aku cuba sedaya upaya untuk update blog ni  hihi*gelak tutup mulut*

*Psstt* masih ada jugak kan bf yang depan gf dia pijak semut pun tak mati, belakang gf dia? Whoaa hahahaha*gelak jahat* Tapi gua salute dekat gf dia sebab masih percaya dan backup bf dia pulak tuh. Waduh waduh, sayang sangat pun takleh gak. Ihiks *gelak tutup mulut* Biarkanlah, org tengah bahagia takleh nak buat apa uhuks. Gua doakan jelah kebahagiaan korang tu sampai ke jenjang pelamin. Kalau tak sampai? Aku ucap takziah je ^^

Okay that's all for today, thank you for reading and thank you sebab sudi menerjah blog aku ni hehe sayang korang muah muah :* Gtg, kalau ada masa aku update lagi. Bye, assalamualaikum

Lots of love,
Niena

No comments: