Goodbye Kedah :'(

Assalamualaikum dan salam sejahtera
FYI, qis last kat Kedah hari jumaat yakni besok. Serious, qis rasa sayu nak tinggal member-2 Kedah :'( Qis sayangg depaa tau dakk T_T Tadi dekat sekolah pon, tak sempat nak jumpa ain, sebab dia balek awai. Pi dating dengan Arian. Hewhew, eka pon qis jumpa satt jea. Member-2 asrama pon samaa. Wehh, hgpa taw dakk aku rasa macam nak nages jeaa sebab taksempat nak jumpa hgpa. Tapi takpaa, insya-ALLAH bila time cuti sekolah qis balek Kedah naa? ^^, Sayang hgpa semuaa padat-2 Taktau laa apa nasib qis dekat sekolah baru nanti :( Buat sementara nie qis sekolah dgn sepupu qis dulu dekat SMK Wangsa Maju Seksyen 5, sebab takkan qis nak duk dgn mak sedara qis pulak kot. Sebab dia takde anak perempuan. Semuaa anak lelaki. -__- Memang payah sikitt lha.
Kepada member-2 dekat Kedah : Aku sayang hgpa taww. Insya-ALLAH aku takkan lupakan hgpa semua :') Hgpa lha yg sudi kawan dgn aku takkira time susah or senang. Hihi. ILY :'* And kepada budak perempuan capital S yakni yg sekelas dgn aku, lepas nie takpayah nak bahan-2 aku lagi. Hg dok bukak aib orang, taklama lagi orang akan bukak pulak aib hang pulak. Tadi dekat skolah hg buad talam dua muka dengan aku kan? HAHA, sokayy. Allah maha adil. ^^Y 
Ada someone tuu nyanyi lagu Jangan diucap Selamat Tinggal. Aww, shoo shweet *pejam mata rapat-2* Thanks kawan :) Aku hargai semua yg hang buad kat aku. BFF okehh? :D
Btw, tadi qis nampak 'dia', oomaii qis rindu 'dia' gilaa babeng :'( Hg jaga diri naa? Cari gf cepat-2 sikit. Hewhew :'3 Will miss you capital A and all my friends. Serious qis tgh nanges sambil taip nie :'/ Harap-2 hgpa taklupakan aku. Aku sayang hgpa ketad-2. Mmuuahhh :'* Kbaii :'/

No comments: