menghitung detik detik cemas, cungap, cuak dan sebagainya

dan selamat sejahtera buat reader(s) sekalian. apa kehe aku punya title entri tu panjang bebenor dan nampak macam scary? Yelah mau taknya hari khamis ni aku, sebagai batch 96 akan menghadiri ke sekolah untuk mengambil slip keputusan SPM. Ehemm ko pikir tak cuak ke weh? yelah memang lah keputusan spm itu bukan lah segala-galanya tapi aku kalau boleh nak masuk lah universiti,sambung belajar. buatnya result aku teruk nanti and permohonan UPU aku ditolak tak ke naya namanya tu? tapi walau apa pun jadi hari Khamis ni, aku redha. Aku dah berusaha, berdoa dan skrg ni aku bertawakal jelah berserah kepada Allah.
insyaAllah kalau ada rezeki, aku dapat keputusan yg cemerlang. kalau tak ada rezeki tak apa, mungkin Allah ada something yg lagi baik untuk aku di masa depan. Bersangka baik kepada Allah, insyaAllah semuanya dipermudahkan :) alahai tetiba pulak idea lost nak type apa lagi. cuak sangat camni ah hahaha. Korang wish me luck okay? Tak dapat apa yg ditarget pun tak apa, janji dapat sambung belajar. sebab yelah skrg ni kan kena compete memandangkan dalam universiti nanti ramai perempuan and bukan sorang dua je dapat straight A's. beratus malahan beribu. lahai terasa kerdil sungguh diri ini. May Allah ease everything. Aminn.
rasanya setakat ni jelah catatan ku pada hari ni eceh catatan takleh blah tu. So, kepada yg bakal mengambil result anda hari khamis ni, semoga berjaya! Senyum walaupun dalam keadaan yg cuak, cemas dan sebagainya hahaha okay good luck! xoxo
Lots of love,
Niena

No comments: