Macam cantik jer, macam comel jer

Photobucket
Holla gaiss. Bagaimana hari anda? Bagusss? Hahaha so harini aku post satu entri yang menceritakan tentang video macam cantik jer, macam comel jer. Video yang telah dimuat naik ke laman facebook oleh seorang gadis tersebut telah membuatkan si gadis itu menjadi topik hangat di facebook dan juga twitter mahupun youtube (ramai orang buat parody) Sampai terbawak-bawak perkataan "macam cantik jer,macam comel jer" tu ketika sedang bercakap, dan mempromotekan sesuatu barangan. Actually aku pun menyampah gak dengan gaya dia hahaha. Tapi kita manusia takleh nak terus menghukum orang je kan? \\jadi ustazah kejap//

So apa yang aku betul-betul nak cerita ialah tentang lagu yang diciptakan oleh Amar iaitu penyanyi nasyid yg suatu ketika dahulu dikenali dgn lagu Nurul Iman (one of my fav act)
Firstly, aku dengar lagu Amar ni dekat WHI tv3. Aku tak tengok pun tv time tu (tgh sibuk berWechat, berWhatsapp, berTwitter lah katakan) tapi satu lirik yang membuatkan aku mengalihkan pandangan aku ke televisyen ialah "Macam cantik jer, macam comel jer" Bila aku dengar je aku terus kuatkan volume. Lepas dah dengar tu, serious doh on the spot aku cari lagu ni. Gentle tak tipu. Sebab suara dia best and alunan muzik dia tu memang uummpphh lah katako amboi overnya hahaha. Kepada sesiapa yang belum dengar lg lagu tersebut, nahh jangan risau, aku dah sertakan sekali dgn video dia. Sumber dari, pakcik Youtube. Ehek so korang tekan play and enjoy the song bebeh!
Okay setakat ini sahaja coretan aku buat tatapan reader(s) sekalian. Ada masa aku update lagi. Adios amigos xx
Lots and lots of love,
Nina