Entry Pertama untuk Bulan Januari

Assalamualaikum and salam sejahtera kepada readers semua :')
Jyeah, Hanya ini yang mampu saya ucapkan pada diri sendiri :'(
Sebelum qis start mengarang, first of all qis nak hembus blog nie sebab dah berhabuk. Sorii sebab dah lama tk update. Biasalah, sekolah kan dah start. Hihi. Saya meminta maaf atas kesulitan yang dihadapi, #BajetMacamAdaRamaiFollowersJaa xD
Okayy now, back to the story. Act, qis tak kuat nak hadapi semua dugaan tanpa kawan disisi. Kawan yang sentiasa ada time qis susah dan senang, sedih dan gembira, takut dan berani. I miss the moment when we laughed, gossip, cried together :'( The way we take care each other, we protect each other. The word "FRIENDS" is veryy priceless to me. You've make me smile, everyday! But now, my smile is falling down to the earth. I can't able to smile again because of my friends doesn't being beside me. Everyday, I've turned to the weaker person. There's no friends to share/hear my problem. Haihh, bukan qis tkdak kawan kat sana. Ada tu ada, tapi kawan yang macam kawan qis dekat Kedah tkde dekat sini :'( There's NOBODY can't replace them. I really mean it (!)
Qis mengaku, memang qis yang nak sangat sekolah dekat KL. Kononya nak try duduk dekat tempat kelahiran lah. And, qis nak lari dari problem. Tapi ternyata, problem tetap ada walaupon qis keep avoid from those problems! Qis rasa, qis takkuat tanpa kawan di sisi. Depa laa yang selalu denga probs qis, and kitorang sama-2 selesaikan problem tuhh. Aku sayang hgpaaa weh. Tolonglaa, aku dah tktahan, rindu sangat kat hgpa. Terlalu seksa untuk aku lalui semua nie tanpa hgpa dekat sisi aku. :'/ Dekat sini, sedih aku, sakit aku tkde sape kawan yang ambik peduli. Aku dah try beramah mesra dgn diorang, and diorang pon boleh terima aku. Tapi masalahnya, depa tksama dgn hgpa. Hgpa dah kenai aku lamaa, hgpa mesti faham kan perasaan aku, problem aku semua? Serious aku takkuat. Aku harap sangat, ada orang yang akan sokong aku dari belakang dan bisikkan "be strong" dekat telinga aku supaya aku punya semangat kembali pulih. Aku berharap sangat :')
Tolong doakan qis, qis boleh hadapi semua nie selama 2 tahun sahaja lagi. Saya akan membuktikan, penceraian ibubapa saya tidak akan menyebabkan pelajaran saya terganggu. Saya akan buktikan kepada semua. Insya-ALLAH :')

No comments: