Batak Online XD

Watpis , watpis :D
Assalamualaikum  (!)
Korangg .. sila tengok jam sekarang. Dah pukul berapa? 2.30 pagi ryte? Kayy, hari nie qis lepaskan gian qis puas-2 dgn online. Ferhh, menyeksa gilaa tak boleh online. Nasib baek qis balek rumah mak ngah qis hari ni. Kalau tak sampai ke besok lha qis tak boleh online. Act, qis balek kampung :) Member qis tanya, awat hg tak online lama dah wey? Lama ke ? Setahu qis baru 5 hari kod, jyeah lamaa gilaa. Qis rasa macam 5 tahun tak online (!) sememangnya saya seorang yang kaki online kayy, so, jangan terkujat yeaa xD, ayat ntah hape-2. Qis balek kampung sebab nak cari duriann ♥ . #musimdurianwehh :DD And disamping itu, qis sedang mencari ketenangan di kampung \\kayy ayat skema -..-// Then, I'm trying to forget him, and you know watt ? I've made it ♥  aww iloooikkeee. Kayy silakan bagi penampo -___- Palingg best, time tengah makan durian pulakk tuh xD Dah dapat makan terus lupa pasal dia. Then dia text, (time nie kitorang tengah gadoh)
Mr . A : hg ingat ak nak sangat ke dekat hg? Sorry sikit, naa. Dan hg kena ingat, aku bukan lelaki yang suka maenkan perasaan perempuan.
Me : (Abestuu aku bukan perempuan lha? Deyy ayat keling mana kau rembat ehh?)*jawab dalam hati sebab malas nak gadoh 
Qis biarkan jerk text dea, tak berbalas sebab malas nak gadoh :') Lebih kurang camtuu lha ayat dia, qis pon tak berapa nak hafal sangat sebab qis dah delete text dia. Biarlahhh :) Malas nak pikir. Qis ade buad video, cikai punyaa. HAHA, baru belajar xD Sebab kat kampung tade line so qis voringggg gilah. Then qis buad video :) Sorry ehh kalau ade sesape tuu yang tade. Qis letakkan yang rapat dengan qis skrg je :) 

#Lagu macam tak kena jerp kan ? -__-

#notakaki : For hamba ALLAH yang bernama Farhani, kalau kau tengah bw blogg aku, sorii eh, gambar kau tade. Sebab aku tak save gambar kau. Sorry kayy? Walau apepon kau tetap BFF terbaek, and tersayang aku :'*

No comments: