Aku rindu hangpa :'(

#terlalu banyak kenangan dgn hangpa :'(

Ehemm , nanak jerit bolehh ? okayy tutup telinga sekarang ::Weyyy , aku rinduuuuuuu dekat member aku yang dekat Kedah tuu :'( !:: Ferhh , okayy , qis dah saket tekak sebab menjerit tadi + menjerit tengok bole . Jyeahh , Indonesia kalah bahh . Tulahh korang , ego tuu jangan terlalu tinggi . Padahal korag jugak yang datang ke Malaysia demi cari sesuap nasi . Insaflahh ! Tak sedar ke selama nie Malaysian layan korang baik je , korang pulak buad kat Malaysian ceni . Hesyh , ape nak jadi laa . okayy qis tanak melalut .. Dah tersimpang jauh dari tajok daa . 

Now sesi luahan perasaan tekanan jiwa . HAHA -.- sape yang tak suka baca entry nie , tak payah bace . Terima Kasih :)
Member-2 aku sekalian ! aku rinduuu hangpa taw dak ? Aku rindu classmate aku kecuali seorang perempuan and beberapa orang lelaki . senang cerita yang baek dgn qis jelahh . Yang tak baek tuu , heh harap-2 korang jadi baek lepas nie . Serious aku rindu hgpa . Aku masa nak ambek result nanti baru aku balek . And kalau abah aku kasi kluar dgn hgpa , kita hang yeahh ? Dah rindu tahap gaban daa ~ Expecially Bestie yang aku rapat , Halina . Geng2 dekat Hostel zaharah , intan , syahirah , nabila , farzana and fatin aqillah :) Aku rindu deypaa nie . Sebab deypa nie sentiasa bersama dgn aku tak kira masa aku tengah susah or senang . Thanks kawan . ILY lahh :'* and tak lupa jugak dekat budakbudak comel yang rapat dengan qis skrg nie iaitu , Ain Umaira and Eka Atykah . Syiokk dapat kawan dengan hangpa . Nanti kita set tempat nak pi dating naa ? :D
Ape-2pon hangpa semua dah buad hidop qis gembira and ceria selalu . Our Relationship Never Be End , Insya-ALLAH :')

okayy , tu jah entry buad kali nie :) #Kbaii

2 comments:

fani ! said...

sobsob nama i dengan nabila tidak tersenarai ,, cenggini lahh merajuk -.-

Nur Qistina Khaireen said...

nie aku rindu member aku dekat kedah laa yank oit :) korang kan dekat dgn ku daa sekarang . :)