kawan ape kalau Back Stabber !


Dulu kawan , now dah berenggang disebabkan budak baru tuu . Eyy kau , kalau dah takde geng tuu boleh tak jangan rampas kawan aku ? kau dah rampas Alia dari aku kau tau takk ? Kau kena sedar , sejak kau kawan dengan dia , perangai dia dah berubah . Aku rapat kot dengan Alia , asal kau sebok sangat nak kacau persahabatan kitorang . Kau tau tak ramai yang tak suka kan kau . Disebabkan kau kena panggil dengan PK HEM , busuk nama kelas 3A weyh . Kau kalau nak cheng pon boleh tak jangan ajak orang ? Aku kesian tengok Alia , ye aku tau dia memang budak 'hawaq' tapi aku tau dia jarang cheng2 nie . Last time dea cheng pon tahun lepas , but skali je beb . tapi dgn kau , 2 ,3 kali kan ? Aku taktaulahh ape nak jadi dengan kau . Dahlaa kau tikam blakang aku tapi still mengaku kawan . sorii lahh weyy . Aku takkan duk diam je bila kau kutuk aku . Disebabkan kau dgn Mr.A , aku dah tade mood nak pegi sekolah .

Mr.A ? yea , Mr.A ... aku nak lupakan semua pasal kau . Tapi aku tak boleh . Kau selalu lalu tepi kelas aku , kau selalu buat aku terkenang2kan 1st time kita meet dekat blok B . heh , itu kenangan paling manis buad aku . Tapi bagi kau ? mybe xde ape untuk dikenangkan . tak sangka , cepat je masa berlalu :) Aku harap kau dapat jumpa pengganti yg lebih baik dari aku * maaf qis tepaksa buad ayat pasrah yg macam -..- Aku kuat , aku tak lemah . Aku tak akan menangis utk lelaki :)

No comments: