berhabuk gilaa blog aku nie =.=

kasikk fuhhh sama ini belog . Haiyaa , berhabukk suda . Suda 3 minggu xbalek . ini gua balek pon sebab kena gantung maa . ape pasat gua ckp pelat cina ni maa ? =.= mybe gua tgh pusing kepala sbb jawab itu soalan math maa . Perghh , paper 1 mcm nie hah ---> -..- paper 2 boley laa tahan senang jugak . tambah2 budak kat luar buad bising .. herr , rasa macam maw kasik 5 jari itu lekat kat muka . Deyy thambii , hormat lahh sket org tgh exam . Tu baru pra percubaan beb . Kalau percubaan betulbetul , agak2 boley jadi gilaaa -.- . mngapakah math ini dicipta ea ? Grr ! soalan yg tiada jawapan . kihkih .

______________________________________________________________________

Petang nie dah kena balek hostel , grr ! then kena pegi kem tukul apekebende ntah . Yg xkena gantung tuu mmg ckup sebulan lahh korang kena stayback . hihi . sukasuka and i miss my capital A . hurmm , biar lahh nak jadi apepon lepas nie . aku dah taknak amek tau lagi pasal kau faham ? Aku tau kau punya niat baik , tapi aku tak dapat terima yg kau taknak simpan bangle yg aku kasik tuhh . HAHA ! tapelahh , aku tak kesah pon . :) janji kau bahagia

Sampai sini jelahh qis melalut yea , qis dah mau balek hostel . nak iron baju , then mandi2 . siapkan barang . kite jumpa lagi di hari yang laen yeah ? Hee ~ Selamat Menyambut Ramadhan for muslim blogger's :) puase penoh2 tau . Yang mne xbayar lagi tuu , bayar cepat ! :P byeBYE .

No comments: