last post , mybe :'(

JARUM JAM MNUNJUKKAN SEKARANG PUKUL : 6:02 minit petang
HARI : Jumaat petang sabtu *xlawak pon -..-
LOKASI : bilik kazen qis

dear blogger(s) , qis mybe tak menghupdate blog nie untuk beberapa minggu . Lepas nie qis da balek asrama then become bz sbb nak PMR kan . plus asrama qis ade buad kejohanan olahraga a.k.a hari sukan . semua warga asrama terlibat beb . perghh , mmpus aku mcm nie . Tapi tpe , boleh buad badan sehad , heh , nak kuruskan badan pon time nie jelahh . Jyeahh , berat badan qis naek weyh ! satu perubahan yang teramat drastik . perghh ~ misi qis skrg , KURUSKAN BADAN .

PMR , PMR bla bla bla n bla . hurr , takod nak PMR . Kite tamaw amek PMR bole ? *okayy aku gedik ==' . now qis ade dekat rumah kazen qis*mcm korang kisah kan ? , n tgh lepak2 kat atas katil kazen qis lalu menculik lappy merah jambu jenama Dell kesayangannya then qis pon online fb n bloggie . ohh , rindu sama si manjee saia . HAHA !*kalau tak buad ayat gedik sehari xsah --' . heh , qis da janji dgn dea nak online petang nie , see , dea pon online jugak . hee , sukesuke xD *plz ignore her -,- okayy thanks .

psst , korang rase qis patut ke tak patut buad tuto ? cz , kawan qis (Saliha) suggest buad tuto kat blog nie . Sbb dea nak jgak blog dea comel mcm blog qis , heh sorii wehh , aku tmbah2 kan sket . kehkeh xD . but sorii laah dear , mybe lepas PMR kod :) sbb , bz and kau taukan aku dok hostel . so tde mase nak online . insya-ALLAH nnti aku buadkan tuto eh ? kau jgn risau2 , chill :) bukan utk kau je , malah aku nak tolong newbie2 kat luar sana :) okayy laa , qis rase dah byk qis mmbebel , heh . klo ade mase qis update lagi . Byeee :)

No comments: