jealous aku weyhh =.=

makk , cek jealous tgok depa . Depa bahagia , bilaa time cek nak bahagia pulak makk ? :'( *rintih hatiku . "Adodoh , kan qis da janji dgn diri sendiri takmau coup2 smpai habis PMR" *mmber qis ckp , tapi qis jeles tengok depa yg dok bercintan cintun nie T.T . Qis pon teringin jugakk .
__________________________________________________________________
Tadi , qis luahkan perasaan qis dekat bestie qis , tapi dea buad qis tersentap bila dea ckap "alah , kalau dah mnderita sangat , hg terima lahh balek Mr. R hg tuh . Dea pon dok tunggu hg " . derr , hg ckap memang lah senang . sbb hg tak penah lalui ape yg aku lalui sebelum ni . Pintu hati aku dah tertutup buad smentara nie untuk terima seseorang yg bergelar LELAKI . cukup lah aku terseksa selama nie :/ skrg nie aku nak concentrate kat PMR , hg jangan nak sakat aku dgn name Mr. R tuh lagii oke ? no more love between us . Full stop :)

bilaa aku cakap camtuh terus hg gelak kat aku , perghh , rase cham nak lempang je muka hg wehh . naseb baek aku kat KL =.= . betapa sadis ketawa kau tuhh , saket ati aku -__-

btw , memang aku rindu dea , tapi xbermakna aku nak dea balek . Paham ? :)

qis just boleyy anggap awk sbagai kawan sahje okayy ? Maaf kalau awk nak lebih dari tuhh ,
buad mase nie qis tabole trima awk atas sebab2 tertentu . Bff~ okay ? ♥ byeBYE

No comments: