stop tuduh aku !

kepada pelajar perempuan kelas aku yg bercapitalkan A , ape yg kau ta puas hati dgn aku ? bukan aku yg tulis nme kau kat tndas . punyalah rmai org yg benci kau , tp asal kau kaitkan nme aku ? weh pompuan , aku pon ade harga diri tau ! kau pikir kau tu sape nak tuduh aku mcm2 ? kau ade bukti ? tadekan . ehh , tulisan tu bukan tulisan aku lah siye . hurr , kau tatau tulisan aku mcm mne , so tapayah nak tuduh2 aku . tade mse okehh aku nak tulis nme kau kat tndas .. tp , mmg sesuai pon nme kau ade kt tndas , sepadan lahh dgn prangai kau tuhh .

ramai gilaa tak suka dgn kau sbb kau suka rmpas balak org . tu pon tak sedar diri lg . wehh , klo muka lawa tpe laa jgak , adoyai . kau jgn perasanlah yg sume org suka kt kau . kau tau kea diorang suka kt kau or ta ? xkan ? mmg lahh kau baek dgn org , tp manusia wehh . kadang2 talam 2 muka . dpn kau , diorang baek dgn kau , pijak semut pon tak mati . tp blakang kau ? semua pakat dokk kutuk kau . klo kau tuduh aku tulis nme kau kat tandas disebabkan aku jeles dgn kau baek tapayah lahh wehh . buang masa bhaii aku jeles kt kau . Mr. S tu pon aku dah meluat kot . kau tatau yg dea tuhh kaki pompuan . naseb kau lahh kan , dpt balak prangai cham tutttt . sesuai lah sgt dgn kau . kau pon kaki layan jantan , balak kau pon samelah .

aku nak peringat kt kau sket , kau tuhh pompuan . ade harga diri , ade maruah . so tapayah laa nak gedikgedik dgn laki wehh . bak kata pepatah , perigi cari timba . klo stakat kwn2 tuhh tpelahh , tp xkan laa smpai lyn sume jntan . sedar laa sket prangai kau tuhh . psl Mr. S tuhh bukan aku yg trgedik2 nk kat dea . dea yg trgedik2 nak kt aku . Bukan mcm kau , tergedik2 nak kt dea . nmpak mcm murah sgt dohh . sedar lahh wehh . Kau tu pompuan bukan BETINA !

klo kau terasa dgn ape yg aku tulis nie , aku mintak maaf . aku jz nak kau sedar diri okehh , bukan niat aku nak memalukan kau .

No comments: