Aku dah tak seceria dulu , sorii guys :(

sorii sbb lama xupdate , skrg qis dok asrama lol .. nseb baek minggu nie balek . boleyy la lepaskan rindu kt bloggie n efbie tersayangs .

Qis rase hidup qis skrg makin kusutt doe . Buad apepon tak kena . Rmai kwn2 qis prasan prubahan sikap qis . Dlu qis lahh juara klo bab2 buad bising nie . Tapi taon nie qis lebih suka mnyepikan diri . Taon nie qis byk prob , n sorii guys , qis taley jd mcm qis yg dlu . Qis rase mcm rmai org bencikan qis wlaupon tade sorang pon yg luahkan perasaan benci dya kt qis . Tp , npea qis rse mcm ade ? Yg paling qis terasa , ckgu qis .. Npea dya sukaa sgt nak cari psl dgn qis ? Dya mcm suka perli qis kt dlm kelas , ape yg qis buad sume tak kena kat mata dia . Knape ? Qis ta phm lahh .

Time ari Rabu lepas , qis mmg da tatahan nak tanggung airmata nie bila qis tringat cara ckgu qis lyn qis . Balek2 kelas qis kluarkan semua ape yg qis rase mlalui airmata qis tuu . Thanks kpd mmbe tbaek qis . Iqa , Alia , Halina n Yana , tanpa hangpa suma myb idop aku makin kusut . Hangpa lah dok bagi semangat kt aku utk kuatkan diri n buad tatau jea kt ckgu tuhh . Aku akan try . N aku nak berubah jd Qis yg baru :) Aku harap , klo aku dok asrama nie , hidup aku akan jadi normal balek . Aminn :)
Ya Allah , tabahkanlah hati hambamu ini dlam mnempuh dugaanmu . Aminn

No comments: