segak , segak , segak . -.-

assalamualaikum mr. and mrs. bloggie kesayanganku .. ;P * sori agk kesengalan malam2 nie . heh .

segak ? apa yg dimaksudkan dgn segak tu ? segak tu bukan kata2 pujian nohh .. segak itu sejenis ujian untuk mata pelajaran Pendidikan Jasmani . hoh , malas gilaa nak buad -,- time pumpin paling meluat nak buad .. almaklumlah , lemak2 byk trkumpul kt bhagian perut , peha dan bontot mmbuatkan aku susah nak naik balek . kahkah XD
then , naik turun tangga .. grr ! taon lepas aku buad trcungap2 doe . rasa cham nak mampos dahh . haha ! ckgu aku ckp nie mesti malas bersenam , sbb tuu jadi lagu tu .. yess , ckgu mmg tepat . saya mmg malas gila nk senam . klo nak brsenam pon , pegi skola jalan kaki .. konfom letihh bhaii :DD . denyutan nadi aku 80 lebih kot klo xsilap , membe2 atlit aku smua 90 ke atas .. what ?? omg , gilaa lahh . aku buad pown da separa mampos dah . -,- hurr , taon nie tataw lahh brapa plak . entah2 bkurangan pea . sambil2 buad ujian tuu , bole timbang n ukur tinggi . esok aku nak jadi org 1st yg guna bnda alah tuu . then bila dh tw , aku akan stop mnternak lemak . okayy , itulah harapan aku . so choww , mw tidoo suda ;)

P/s : wehh , showdown dah nak start laa ari rabu mggu depan .. yess , xsaba nak tengok nie .. byebye .. :'*

No comments: