akim - janji

ayy , minah nie derek lmbat update blog an ? -.- mesti korang daa boring bkak blog nie .. hurr , skang qis da start exam lahh :( . gilaa pening pale otak nie jwb science n geografi td . cham gampanggg -.- buad penat baca yg form 3 mnya tajuk jea . tgok2 form 1 mya tajuk lagi byk . adoh , arap2 laa skor A . wey asyraf , aku bengang gilaaa dgn ag tw tak ? sbb ag laa aku taley concentrate , dok nyanyi pala bpak pea -.- klo suare tuhh sdap tapea gak .. ni cham hapea lagi . tw r ag pndai bab2 science nie . xsmpai 30 minit ag dah abes jwb .. aku tw ag pndai , so esok biya laa org yg kurang cerdik cham aku nie jwb soklan dgn tenang ogehh ?  klo ag bising gak , aku tak teragak2 nak sumbatkan kasut saiz 39 jenama All America line merah nie msok dalam mulut ag . fedup aku dgn ag neyy . haishh .
  hurmm , act qis tgh mood jiwangs nie . hee . nak laa jgak share lagu nie nan korang . lagu nie dlu qis penah bagi kat ex qis . haha ! biase lahh wehh , cinta monyet . tw nak maen2 jea tyme uhh . tatw plak dea siyez . adohh , -.- nak tw ta , asl qis pikir kan dea jea lagu akim nie dimaenkan kat radio . perli ke radio nie hah ? mcm lagu yuna dan sebenarnya . "dan lagulagu di radio seolah2 memerli aku , pabila kau bersama yang laen" .. korang agk ? oke laa , tnpa mmbuangkan mase lagi , jum kita karok samesame ogeh ?

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Korus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Ulang Chorus

Takkan menduakanmu 


 SERBA SEDIKIT TENTANG AKIM AF7 NIE :)
  • DILAHIRKAN di Johor Bahru pada 18 Januari 1991 dengan nama penuh Afiq Hakim Ahmad.
  • anak ketiga daripada empat adik-beradik
  • TURUT berlakon dalam siri Kau dan Aku bersama Mila dan AriL
  • meminati penyanyi I'm Yours, Jason Mraz, dan juara American Idol musim ketujuh, David Cook. 
stakat nie jea maklumat yg qis dpat kat internet utk share dgn korang . hope korang puas ati lahh ehh ? huhu
byeBYE

p/s : dengarnyea skang nie dea tgh hangat bercinta dgn STACY  . betul ke ? :D bergosip plak . hee .

No comments: